søndag 15. august 2010

Til en nyfødt gutt

I helgen var jeg på Lyngåstreff med 26 flotte damer. En stoooor kilde til inspirasjon å se alt det flotte som ble produsert altså. Må bare få takke dem alle sammen!

Jeg fikk laget 8 kort og en gjesteLO til albumet de hadde der, den tok jeg ikke bilder av altså hehe, så ingen får se den. Men her er et av kortene jeg laget. Må ta det i puljer når det er så mange som nå. Dette er til en nyfødt gutt, med ark fra Maja Design. Båndet husker jeg ikke hvor er fra men jeg synes det var så søtt. Sommerfuglene er fra Martha Stewart, alle panelene og sommerfuglene er svertet med Distress Faded Jeans og Cats Eye Charcoal. Sommerfuglene har også fått litt glitterlim på seg. Tekstene er fra Stempelglede. De søte byggeklossene er muligens MM??

Her er kortet oppsatt, flere perler som på forsiden. Et av de nye hjørnestemplene mine fra Kreativ Hobby og "gratulerer" er Storyteller.

















En annen vinkel.

















Og hele innsiden med skriveplaten. Nå er jeg nydusjet, trøtt og full av inntrykk så jeg tror jeg takker for meg. Mannen kommer snart med mat og så er det natta. Merkelig nok har jeg litt å ta igjen.... ;)

8 kommentarer:

  1. Gurimalla, 8 kort og en LO ! Skal si du er produktiv :)
    Nydelig nyfødt kort og Maja arket er vakkert ! Det ble så nydelig med de små sommerfuglene :)

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort!!!!! Hjørnestempelet du har brukt var så lekkert.
    Høres så kjekt ut å være på treff. Vi har desverre ikke slike rundt her jeg bor. Men i sept blir det en tur på messe på Lillestrøm. Gleder meg masse.
    Tusen hjertelig for alle koselige kommentarer på bloggen min, setter stor pris på det.
    Kos deg med både mannen og maten :) Klem

    SvarSlett
  3. heisan heisan!
    takk for suuuuuuuuuuuper helg!
    flott du trivdes sammen med oss på andre siden av fjorden!
    hyggelig du ble følger av bloggen min også!:)
    lurer påom jeg skal hoppe i bingen snart - ser klokke snart er 23 - er liksom som stille og rolig her kan ikke skjønne det!
    ikke lyder av hverken det ene eller andre - ja du skjønner hva jeg mener eller hur?
    og ikke noen artige kommentarer her jeg sitter
    men vi snakkes skal sjekke ut bloggen din:)
    bare ikke akkurat nå
    skal legge meg til som følger også
    ha en god natt
    natti natti¨håper det ikke det blir lenge til vi snakkes eller ses igjen
    uuppps ikke helt alene kattungen freser full fart rundt her:)
    klem

    SvarSlett
  4. Wow, et utrolig nyyydelig nyfødt kort, Kari!
    Skal si du har vært produktiv som klarte å lage så mye på treff! Imponert:-)

    Ha en fin og kreativ uke!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  5. hahaha trenger ikke legge meg til som følger av deg jeg vøttø
    følgte deg jaggu fra før gitt
    klem

    SvarSlett
  6. hallo!
    bare meg igjen!
    rene terroren detta skjønner å bli kjent med meg:)
    kanksje du vil titte innom datteren min sin blogg?
    i så fall om du har tid og lyst en dag er adr:
    http://iselinnskortogloer.blogspot.com/
    natti natti igjen!
    hm skulle hatt deg her til selskap til siste siggen før natta:)
    wish you were here:)
    klem

    SvarSlett
  7. Nydelig kort du har laget!!
    Og sannelig var du produktiv i helgen, gleder meg til å se resten av det du fikk laget :)

    Ha en flott dag!
    Klem
    Marianne

    SvarSlett
  8. Kortet ditt er bare så nydelig. Fargene, arkene, pynten.. ja alt. Og om mulig er det jo enda flottere i virkeligheten.
    Tusen takk for at du kom på treffet vårt i helgen. Det var såå koselig å bli kjent med deg. Om ikke vi hadde kommentert hos hverandre hadde vi ikke blitt kjent :) Håper ikke det blir lenge til vi sees igjen. Mange klemmer fra Grethe

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails