søndag 29. august 2010

Bursdagskort til gutt

Minsten skulle i bursdag i dag til en av gutta på hockeylaget. Dette er en gutt han har kjent siden barnehagen så det er veldig kjekt at de holder kontakten med hockeyen. Og da måtte det bli skikkelig guttekort også. Her er det papirer fra Tim Holtz og så tror jeg det prikkete er fra Papirdesign, men det skal jeg ikke si for sikkert. Jeg har i alle fall brukt baksiden av det til stjernene. De er forresten stanset ut med Spellbinders. Ellers er det creme (vanilje?) bazzill til base og brun bazzill bak akvarellpanelene. Alle paneler bortsett fra akvarellpanelene er rufset. Stempeltrykk fra Stempelglede og Paperbag Studios. Maljer og Chipboard fra TH.





Innsidene er laget på samme måte, igjen Paperbag Studios og Spellbindersdies. Hockeyspilleren er vel fra GCD tror jeg, det runde tekststempelet er Kreativ Hobby.






Og så baksiden. Sjelden jeg tar de med egentlig for jeg gjør ikke så mye annet enn å gjenta forsiden i enkel versjon, men jeg synes det gjorde seg med et par stjerner her også. Alle stjernene er forresten svertet med Distress Vintage Photo og alle stempeltrykk er satt med Archival Coffee, det er den jeg bruker desidert mest.

10 kommentarer:

  1. Ja dette var både tøft og kult.
    Helt herlig guttekort.

    Ha en fin kveld.
    Klem Connie

    SvarSlett
  2. Tøft guttekort, kult med hockeystempel som passer godt der.
    Ha en fin søndagskveld.

    SvarSlett
  3. Hei Kari - og takk for sist:) Har hatt litt forandringer i samlivet, derfor har det foreløpig ikke blitt noen oppdateringer i bloggen - men det kommer ganske så snart altså;)

    Kjempe fint guttekort du har laga - det stempelet har jeg også - tøft og kult;)

    Ønsker deg en god arbeidsuke - håper vi sees snart igjen:)

    Klem fra Tone

    SvarSlett
  4. Kjempefint kort- akkurat passe tøft og kult :)
    Ha en hyggelig søndagskveld.

    SvarSlett
  5. Så kult guttekort;) Flotte farger sammen og stempelet inne var jo perfekt;))

    SvarSlett
  6. Et stilig og tøft guttekort! Fine stempler og farger du har brukt:-)

    Klem Laila.

    SvarSlett
  7. Dette var skikkelig røft og stilig Kari!
    Trodde først du hadde brukt BIA, men så det var en del av mønsterarket (eller stempel?). Kjmeptøft var det iallefall.
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  8. Råstilig kort! Jeg MÅ se å få kjøpt meg det tøff og kul-stempelet! Og det andre du har brukt og, det falt jeg pladask for!
    Ha en super kveld og en flott uke!
    Klem

    SvarSlett
  9. Herlig!!! Dette var råtøft Kari, farger stempler og alt; skikkelig stilig :-) Tenker mottakeren syntes dette er stas å motta!
    Ha en super uke!
    Kelm Guro

    SvarSlett
  10. Kult!!! Skikkelig guttekort.Likte veldig godt det nye stempelet ditt, den perm rygg spiralen.
    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails