lørdag 28. august 2010

KOM oppgave 1

Jada KOM er igang igjen på Scrapping.no og jeg har prøvd meg igjen. Første utfordring var å lage et kort i turkis, hvitt og beige/brunt. Her har jeg brukt et ark fra BoBunny, blonde fra Storyteller, pompomen er jeg usikker på hvor er fra. Blomster fra Papirloftet, Prima og Kort og Godt. Hjertet, knappene og silkebåndet er fra Panduro. Perlestavene er fra Kort og Godt de også, ellers er det tyll og en sommerfugl fra en MS punch. Arket er rufset og sydd.









Her er innsidene, helt enkelt utstanset med Spellbinders og et stempel fra Stempelglede.

Takk til de som stemte på mitt kort!

10 kommentarer:

  1. Kjempefine farger sammen, det skulle en nesten ikke tro med brun og turkis men det ble det;) Du er så dyktig på å blande blomster og få det nydelig på kortene dine!!

    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  2. Nydelig kort Kari! Pynten er vakkert plassert og nydelige blomster :)
    Ha en fortsatt fin helg!
    Klem
    Marianne

    SvarSlett
  3. Et flott kort i herlige farger!
    Nydelige blomster du har brukt også:-)
    Ha en fin kveld!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Det var et kjempelekkert kort. Gøy å se kort uten stempeltrykk også.

    SvarSlett
  5. Nydelig pyntet.
    Fargene er jo også bare så lekkre.

    ha en fin kveld.
    Klem Connie

    SvarSlett
  6. Stilig kort igjen Kari! Herlig blomstersamling!
    Den fargekombinasjonen er jo bare så rålekker!
    Ha en fortsatt fin lørdagskveld!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  7. Så stilrent og elegant, Kari!!!
    Nydelige blomster. Og fargene er bare så flotte sammen. Ha en fin fin helg.
    Klemmer fra Wenche :0)

    SvarSlett
  8. Riktigt snyggt!

    Missa inte min tävling där du kan vinna en goodie bag från Familjekontoret!
    www.bagerskan.se

    Kram Karin

    SvarSlett
  9. Det var ditt ja :))) Da fikk du min stemme.
    Såååå flott kort da.
    Klem

    SvarSlett
  10. dette kortet var lekkert:) flotte fargekombinasjoner du har brukt :)
    ha en flott kveld:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails