mandag 16. august 2010

2 rosa kort fra treffet

Her er 2 nye kort fra treffet i helgen. Det første er med ark fra Websters, en av de lekre franske damene jeg fikk av Skorpionen som er malt med distressputer og har fått et lag med blank crackle paint. Blomster fra Papirloftet, fjær fra Panduro og en båndrest jeg hadde med. Arket er rufset rundt alle kantene og er laget til en utfordring hvor vi skulle lage noe inspirert av sommer og musikk som Marit fra Papirplaneten ga oss lørdag kveld.



Webstersarkene er jo så nydelige over det hele at de måtte brukes på innsiden også. Et enkelt skrivepanel som er svertet med Cats Eye Toffee og Creamy Brown fikk plass under de søte sommerfuglene.

Dette kortet melder jeg på Kort o Mania sin utfordring # 22; bruk ditt favorittstempel, jeg elsker jo denne skjønne damen.






Dette kortet er inspirert av vennskap, nok en utfordring jentene hadde laget. Her er ddet ark fra Maja Design, en rest jeg hadde med som var så flott. Borden er laget med en Martha Stewart punch og har fått sverte. Rosene og roseknoppene er fra Kort og Godt, mens tulipanene er fra Papirloftet. Perleswirlen er fra Prima og stempelet er Stempelglede.





Innsiden har mer av Maja Arket mens skrivesiden har fått et stort skrivepanel som er stemplet med Kreativ Hobbys lekre hjørnestempel. De små hjertene som er litt her og der er rester etter å ha punchet borden. De er alle svertet rundt hele med Cats Eye toffee og Creamy Brown.

Dette kortet med hjerter melder jeg på Scrappekammerets utfordring # 12 Lag noe med hjerter

12 kommentarer:

  1. Flotte Rosa kort du har laget, er stor "fan" av webster selv men synes de er så fine at jeg har problemer med å klippe i dem;D

    SvarSlett
  2. To nydelig kort, Kari!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. så nydeligt kort du har laget.
    ska innrømme at eg aldri har sett den dama før..
    herlige farger du har brukt.
    takk for at du deltar på Kort o mania
    klem fra Benedicte

    SvarSlett
  4. Nydelige rosa kort!
    Gøy å se damen i bruk igjen, lenge siden jeg har "brukt" henne nå.

    Ha en flott kveld!
    Klemmer
    Marianne

    ps god shopping av turkis :D

    SvarSlett
  5. Vet du kari..disse kortene la jeg merke til på treffet. Nydlige trykk og farger du har brukt. Likte de supergodt. det var kjempehyggelig å treffe på dere også. Jeg satser på at Grethe får til en helg jeg kan være med hele helgen neste gang:)

    SvarSlett
  6. Så lekre kort. Klassiske og stilige.

    SvarSlett
  7. Herlig den damen, skjønner godt at du liker den. Og Webster pages har nydelige ark. Kjempefine kort du har laget. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

    SvarSlett
  8. fantastiske nydelig kort! likte det papiret du har brukt, kjempe godt. Og det 'dame' motivet var så flott :D
    tusen takk for at du deltar på kort o mania sin utfordring!! :D

    Og det du har laget til scrappekammeret sin utfordring var også utrolig vakkert og nyyydelig pyntet!! romantiske og fine :D
    takk for at du deltar hos scrappekammeret også :D

    klem fra Linda aka linsal

    SvarSlett
  9. Himmel, så delikate kort du har laget her! De var skikkelig lekre altså! Liker så godt den litt sarte stilen du har.
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  10. Herlige kort du har laget. Nydelige farger. Takk for ditt bidrag til Kort o Mania-utfordringen. Klem fra Jeanette :)

    SvarSlett
  11. Nydelig!!! Utrolig vakkert med sarte søte farger og nydelige papirer. Lekkert :-)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
    Klem Guro

    SvarSlett
  12. nydelig kort i herlige farger! Tusen takk for at du deltar på Kort O Mania´s utfordring:o)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails