søndag 22. august 2010

Minikort med oransje

De herlige damene i DT hos Scrappiness har en utfordring på gang hvor de vil se ting med oransje i fokus. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å melde meg på, for oransje er ikke en farge jeg er særlig komfortabel med å jobbe med, men så kom jeg på at jeg hadde dette arket fra Maja Design med oransje prikker over det hele. Så jeg sydde litt rundt panelene og rufset kantene til før de fikk litt sverte med Archival Brilliance Pearlescent Orange. Motivet er fra Paperbag Studios og teksten er fra Storyteller. Fjæren er kjøpt hos Scrappiness (som de fleste av tingene jeg har på pulten hehe) blomstene er Prima og Kort og Godt om jeg husker riktig, og de perlesakene er også Kort og Godt. Båndet er noe jeg klippet av en genser og har tatt vare på i lang tid siden det var en såpass spesiell farge.


Innsidene har fått samme behandling som forsiden med søm, rufsing og sverting. Stempeltrykket til venstre er igjen fra paperbag studios. Alle hvite paneler er svertet med Cats Eye toffee, creamy brown og chestnut roan.

12 kommentarer:

  1. Lekkert lite kort.
    Stempelet er jo så fint.
    Dette hadde jeg glemt at jeg også har.
    He he.
    Ha en fin uke.
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert kort, Kari !
    Stempelet var kjempe herlig, og flott pynting.

    Ha en fin dag videre.

    Klem :0)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort Kari! Oransje er ikke så enkelt men jeg synes dette ble nydelig. Lekkert stempel og nydelig pyntet :)

    Ha en flott kveld!
    Klem
    Marianne

    SvarSlett
  4. her var det jammen mange flotte kort som er laget siden sist jeg var innom! lang blogpause på meg gitt, hehe
    likte veldig godt dette kortet og pyramidekortet ditt, rålekre=)
    ønsker deg en flott uke videre, og gleder meg til å se flere nydelige ting du lager=)
    likte foressten veldig godt at du har brukt oransje. det er en vanskelig farge synes jeg, men så lekker som den er da=)

    SvarSlett
  5. Dette ble et varmt og flott kort, fargene minner meg på at vi er på vei inn i høsten;))

    Ha en flott uke videre!!

    SvarSlett
  6. Greit å beveg seg litt fra komfortsonene innimellom også vet du Kari;) Dette resultatet ble jo utrolig stilig da, så dette klarte du med glans. Synes oransje er en utrolig stilig farge, men den blir ikke så ofte brukt av meg heller.
    Ha en fortsatt kreativ og fin uke, så sees vi snart!
    klem fra
    Mette (som prøver å ta igjen litt på forsømte bloggrunder i det sist)

    SvarSlett
  7. Herlig kort Kari, takk for bidraget:)

    SvarSlett
  8. Nok et flott kort! Enig med deg i at oransje ikke er den fargen som er mest brukt, men dette ble jo veldig stilig, da! Ha en flott kveld, klem fra Inger

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  10. Takk for at du deltar i utfordringen vår med dette flotte kortet. Fine farger og søte detaljer!

    Hilde Jeanett
    Scrappiness DT

    SvarSlett
  11. Et nydelig kort i herlige farger!
    Så søtt motiv:-)

    SvarSlett
  12. Synes du taklet oransje perfekt! Helt nydelig kort Kari :)

    Stor klem fra Maria
    for Scrappiness DT

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails