tirsdag 17. august 2010

Minikort

Her er enda et kort fra treffet i helgen, denne gangen inspirert av Ett Trykk sin fargeutfordring som dere ser først her.


Dette er et minikort på 4 x 4 inches. Husker ikke om det er KaiserCraft som har dette mønsterarket men jeg tror det. Synes det er ufattelig nydelige farger sammen i alle fall.

Jeg har pyntet med blonde og pompom fra Scrappiness, fjær fra Panduro, Gardenia fra Kreativ Hobby, rose og perletråd fra Kort og Godt. Klokken er klippet ut fra et G45 ark.





Innsiden har samme ark. Alle mønsterarkpanelene er rufset. Nok en klokke fra G45 og så en tag som er farget med kaffe og stemplet med tekst fra Papirloftet. Skrivepanelet er svertet med Distress Faded Jeans.

6 kommentarer:

  1. Dette kortet er så fint det. Vet du, jeg bare elsker de fargene som er brukt her. Når jeg står fast så er det alltid brunt og lys turkis/blått som funker. Jeg liker at du får alt til å se så enkelt ut, enda jeg vet at det IKKE er det.
    Klem Grethe

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelige hilsner Kari:))
    knallfint kort,og fagene er flotte sammen
    klem

    SvarSlett
  3. Nydelig minikort! Og ja, det er Kaisercraft! Har flere av dette arket liggende (og i samme serien), blir aldri lei av dem og det slår ikke feil å bruke dem.
    Nydelig pyntet og flott med klokken fra G45.

    Takk for gode ord i bloggen min!
    Klemmer
    Marianne

    SvarSlett
  4. Lekkert lite kort.
    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  5. Nydelig kort!
    Takk for at du deltar i trykkpressa denne mnd. :)

    SvarSlett
  6. Det som slo meg med dette kortet var kombinasjonen av de sarte blomstene og det litt røffere papiret med slitte kanter. Nydelig!! Akkurat en slik kombinasjon som jeg liker.

    Pyramidekortet var også superstilig.

    Ønsker deg en riktig god helg!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails