tirsdag 31. august 2010

Konfirmasjonskort til gutt

Før jeg dro fra Lyngåstreffet for et par uker siden nevnte Grethe at Marit fra Papirplaneten ønsket seg noen kort hvor det var brukt stempler de fører i butikken sin. Jeg har laget dette kortet i kveld. Sort bazzill som base og et nytt mønsterark fra ViviGade som jeg synes var så fint. Hovedstempelet her er fra Paperbag Studios, jeg har ønsket meg det lenge og kjøpte endelig hele den platen på treffet. I tillegg har jeg her på forsiden tekst fra Storyteller, bånd fra en storpakke hos Scrappiness som jeg har farget med Distress Ink Refill Black Soot. Stempelfargen er Archival Jet Black og kantene på akvarellpanelene er svertet med Cats Eye Charkoal. Nøkkelen og pilene er Tim Holtz.



Her er kortet satt opp, nye stempeltrykk kommer til syne. "Dreamer" er fra en en plate med Clearstamps som jeg kjøpte på treffet, men jeg klarer ikke å finne navnet på produsenten, den andre teksten er fra Norsk Stempelblad. Metallpynten er kjøpt på Panduro en gang i tiden.













En litt annen vinkel.


















Og hele kortet utslått. Her ser dere skriveplaten og flere stempler. Tekst fra Norsk Stempelblad igjen og gutten og teksten ved siden av ham er Paperbag Studios.

I tillegg til dette kortet sender jeg avgårde 2 minikort i morgen. Det oransje lenger nede her og ett til som jeg ikke har fått lagt ut enda. Så får jeg håpe posten er rask og at Marit synes kortene kan brukes. :)

8 kommentarer:

  1. Utrolig stilig konfirmasjonskort til gutt.
    Mange fine detaljer du har brukt.

    Ha en fin dag.
    Connie

    SvarSlett
  2. Et lekkert guttekort!! Har også det stempelet, og bruker det masse ;) Passer veldig godt til konfirmanter!!
    Kjempeflott pyntet på innsidene også!

    SvarSlett
  3. Super flott kort. Så kul måte å lage kortet på.
    Jeg ønsker meg også den platen fra Paperbag Studios, er flere fine stempler der som kan brukes til flere anledninger. Gleder meg til å se kortet på "ånkli" :)
    Ha en fin dag Kari.
    Klemmer fra Grethe

    SvarSlett
  4. Skikkelig lekkert, dette passet perfekt til konfirmasjon og gutt.
    Kjempemange tøffe detaljer, liker kortene dine kjempegodt :-)
    Ha en fin dag!!!
    Klem Guro

    SvarSlett
  5. det ble kjempefint..gleder meg til å se det jeg også:) og kari kommer til å bli kjempeglad..supert å få lov til å låne kort på messa:)

    SvarSlett
  6. Kjempeflott konfirmasjonskort til gutt Kari! Masse lekre detaljer og mye flott inni.

    SvarSlett
  7. Ååå så lekkert dette var. Var så mange kule detaljer :0)Blir i hvertfall et kort som vil vise igjen i kortbunken til konfirmanten.
    Nå er det pakking og kreativ opplading til helgens messe. Kreativitet kom til meg... hihi
    Ha en flott og kreativ uke videre.
    Klem :0)

    SvarSlett
  8. Så stilig dette var Kari! Kjempefint i svart og hvitt. Og fint med alle stemplene.
    Kose dere på fredag da, så skal jeg kose meg sammen med lokale jenter her;)
    klem fra
    Mette

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails