tirsdag 3. august 2010

Extracute # 11 "grønt lys"


That's Just So Cute har en utfordring gående nå, Extracute #11 "Grønt Lys" hvor grønt skal være hovedfargen og veldig tydelig og jeg melder på dette kortet. Jeg har valgt et ark fra Websters med mye grønt, både i blader og blomsten ved fugleburet, synes Websters har så mange lekre ark at jeg har vanskelig for å skjære i dem, men her måtte jeg bare. I tillegg til arket har jeg brukt et gullbånd fra Panduro og et gullglitrende hjerte fra samme sted. Rosen er fra Kort og Godt og er grønn, rosebladene bak er laget med en MS punch. Lysegrønne perler fra Kort og Godt i alle hjørner. Teksten på scrollen er fra et av mine nye stempler fra Kreativ Hobby som mannen hentet for meg i dag. (Kjekt at han reiser land og strand rundt altså hehe), scrollen er svertet med Cats Eye Toffee og Creamy Brown. Arket er pusset hele veien rundt.


Venstre innside har fått et akvarellark hvor jeg har stemplet med et annet nytt stempel fra Kreativ Hobby. Dette er et av de nyeste de har, nettopp kommet inn og jeg falt pladask! Har lett såååå lenge etter akkurat det riktige innsidestempelet og dette kommer jeg til å bruke mye! Swirlebiten er malt med Distress Shabby Shutters. Teksten er fra Stempelglede.











Skrivesiden har fått samme hjørnestempel og malt i swirledelen. Begge akvarellpanelene er svertet.

















Baksiden har mer av det lekre arket fra forsiden. Igjen grønne blomster og de måtte få komme frem. Kan jo ikke kaste så fine rester... ;-)

Dette personlige stempelet er et av mine yndlinger!












I tillegg har jeg pyntet litt på denne kassen. Kjøpte den på Panduro for jeg var lei av å ha kortene mine i skoeske. Denne kan jo faktisk stå fremme! Denne er jo ikke med hos That's Just So Cute, men jeg håper de tilgir at denne ligger i samme innlegg.

På den venstre siden har jeg laget en lapp med Spellbinders, husker ikke hvem som har bokstavene men jeg synes de var fine. Blomster er fra Prima og Kort og Godt. Perlene er Prima og båndet fra Panduro.






På den høyre siden er det mer blomster og perler og perlebånd fra Panduro.

8 kommentarer:

  1. Dette var to flotte kreasjoner. Kortet var aldeles nydelig. Boksen ble kjempelekker og veldig praktisk.
    Ønsker deg en flott og kreativ uke og tusen takk for koselig kommentar i bloggen min.
    Linda

    SvarSlett
  2. Så nydelig det er :-))

    SvarSlett
  3. Nydelig kort, Kari!!!

    Den boksen var fin, og så kjekt å ha kortene i noe finere enn en skoeske! (mine bor også i en skoeske...) Tror jeg skal pynte en kortboks jeg også!

    Ha en flott onsdagskveld!

    SvarSlett
  4. Så nydelig kort. :-)

    SvarSlett
  5. ♥ Nydelige kreasjoner ♥

    SvarSlett
  6. Du skjønner at jeg MÅ bare kjøpe det "innside-stemplet" der nå? Det ser bare så bra ut når du stempler det på begge innsidene sånn! Elsker alle de små detaljene og hvor gjennomført alle sidene på kortet er!

    Takk for at du deltar!! :)

    SvarSlett
  7. Lekkert kort:0) Kjempeflotte stempel du har fått deg. Boksen din var superfin - har faktisk kjøpt meg en slik jeg også, så planen var i hvertfall at den skulle dekoreres.
    Ha en fin kveld videre.
    Klem

    SvarSlett
  8. ahhh, dette var delikat fra ende til annen. Knall flotte farger og detaljer

    takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails