fredag 13. august 2010

Gratulasjonskort til bryllupsdag.


Bare innom med et enkelt kort jeg ga til en god venninne som feiret den første bryllupsdagen med mannen sin i forrige uke. Her har jeg brukt Bazzill Bling i helt lyyyys, stemplet er fra North Star Stamps (synes det har så fin form!), blonde fra en eller annen butikk, blomster fra Prima og Kort og Godt, perlebånd fra Panduro og små hjerter som jeg ikke husker hvem som har laget. Dumt å hive emballasjen altså...











Her er innsidene, et av de nye lekre hjørnestemplene fra Kreativ Hobby, teksten er også derfra. Panelene er svertet med Cats Eye Toffee og Creamy Brown.

Nå skal jeg sette kursen for Lyngåsbanen i Drammen, til stortreff med Grethe og gjengen. Forhåpentligvis får jeg masse kort å legge ut til uken. Riktig god helg til alle som titter innom!

2 kommentarer:

  1. Kjempe flott kort, Kari!
    Nydelige blomster, hjerter og stempler:-)
    Ha en fin og kreativ helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Så nydelig et kort!! (som vanlig, hadde jeg nær sagt;) ).Sart og feminint, delikat pynta, og de stemplene (spesielt hjørnestemplene) har endt på "mååå ha"-lista mi. Håper du har det supert på treff:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails