mandag 30. august 2010

Sukkersøtt # 90

Sukkersøtt har en utfordring gående "pynt med blomster og perler". Og det har jeg da gjort her. :)

Arket er fra KaiserCraft, må stadig opp på scrappiness og kjøpe flere for de er såååå lekre. Ellers er det et vintagemotiv fra et ark med flere bilder, en gammel bokside som er svertet godt, billetten er stanset ut med TH ticketdies, stemplet med en billett fra en annen leverandør og "klem" er fra Storyteller. Piken har fått litt glitter på kjolen, dette er fra MS og sååå nydelig og finkornet. (Elsker det enda jeg nettopp har begynt å teste det ut.) Blomster fra Kort og Godt og Papirloftet, charms fra Kort og Godt, perlebånd fra Panduro, blonden har jeg fått av Grethe så den er jeg ikke sikker på...



Innsiden har en enkel versjon av forsiden. Kaiserarkene er selvsagt sydd. Teksten her er fra Kort og Godt, synes den var så fin og kan brukes til mange anledninger. Ser at limet ikke har tørket helt på skriveplaten enda men jeg ville forte meg å poste før jeg skal legge meg. ;-) Litt ivrig når jeg først setter i gang her.s

8 kommentarer:

  1. Så lekkert vintagekort i duse harmoniske farger Kari!
    Lett å bli litt ivrig innimellom ja;)
    Ha en fin tirsdag!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  2. Så lekkert og stilrent kort Kari.
    Nydelig bilde du har brukt også.

    Ha en fin kveld.
    Klem Connie

    SvarSlett
  3. Kjempelekkert kort du har laget.
    Nydelig bilde og dekorering.
    Takk for at du deltar i Sukkersøttutf.
    Meretekj

    SvarSlett
  4. Så nydelig. Herlig blå farge, og nydelig pyntet.
    Me like vettu :)
    Klemmer fra Grethe

    SvarSlett
  5. Nydelig kort;) Den blåfargen du har brukt til bakgrunn var bare herlig!

    Ha en flott uke videre!!

    SvarSlett
  6. For et vakkert kort, Kari:O) Elegant design, flotte farger.
    Takk for at du deltar hos Sukkersött. lykke til!
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlett
  7. Lekkert vintagekort. Blonden du har brukt var bare rålekker.
    Ønsker deg en kreativ uke.

    SvarSlett
  8. Hei og Hopp
    Så nydelig dette var - Viste Ikke du brukte symaskin også
    har lagt enda mer i bloggen min jeg haha
    nå er jeg vist i gang igjen
    har laget et julekort i dag
    perfekt scrappe vær - øsende regn her
    ha en fin helg med familien din kari!
    klem janniche

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails