mandag 16. august 2010

Pyramidekort

Jeg legger like godt inn enda et innlegg i dag jeg. Men jeg kan likegodt advare mot et skikkelig bilderas med en gang. Dette ble også laget i helgen og jeg tenkte å melde det på Sukkersøtt sin utfordring # 88, Lag et kort som ikke er firkantet. Endelig har jeg fått testet ut et pyramidekort og dette var virkelig artig! Litt knotete siden det var første gang, men absolutt noe jeg kommer til å lage igjen.

Jeg har brukt papirer fra Tim Holtz, det er såpass tykt at jeg valgte bort bazzill for en gangs skyld til basen.

Kanten rundt er bazzill i en creme farge og så fikk jeg låne en lekker punch fra en av jentene på treffet. Stemplene er fra Kreativ Hobby, Stempelglede og Norsk Stempelblad.

Perlene er Storyteller, blomsten er Papirloftet og Kort og Godt. Perleswirlene er Prima og sommerfuglene er fra punch fra Martha Stewart og stemplet fra Prima og klippet ut. Alle blomstene er svertet med Cats Eye. Pompomen er fra Papirloftet.









Grillspydet er svertet med Archival Coffee og malt med blank krakeleringslakk, i enden har jeg festet en ring med perle fra Papirloftet, nøkkel fra Kort og Godt, og blonde fra treffet (altså jeg vet ikke hvilket merke den er, men åååhhh så lekker!)

Nå kommer bildene som perler på en snor, regner med dere ser hva det er. ;)

En liten takk til alle som har lagt igjen koselige tilbakemeldinger i bloggen min også, jeg setter stor pris på det!



















































13 kommentarer:

  1. Nydelig pyramidekort med en herlig farge :) Den puncha kanten var kjempeflott!!

    SvarSlett
  2. Lekkert pyramidekort!
    Nydelige mønster ark og flott punch du har brukt!
    Flott pyntet og så fint med alle perlene:-)
    KLem Laila.

    SvarSlett
  3. Kjempefint pyramidekort =) Så lekkert pynta.. Likte fargen på det mønsterarket...

    SvarSlett
  4. Så lekkert det ble! Ser jo nå at du har laget uten bazzill, trodde ikke det gikk an jeg. Nå sre jeg litt lettere på utfordringen :D

    Ha en flott dag!
    Klem
    Marianne

    SvarSlett
  5. Sukk!! Dette ble så flott! At det er første gang du lager dette sier myyye om hvor flink du er! Lekkert er det. Blonden er fra Storyteller.. hihi. De blondene dere fikk i kitet er derfra :)
    Heldig er den som får dette. Ser du har brukt trykk fra de nye stempelplaten også.
    Klem Grethe

    SvarSlett
  6. Ajj! Så lekkert det ble! Har hatt planer om å forsøke meg på et slikt, men har aldri kommet så langt. mange skjønne detaljer også.

    Ha en flott dag:)

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  7. Så lekkert pyramidekort, Kari!!! Herlige farger og så mange nydelige detaljer. Disse kan du trygt lage flere av! Lurer på om jeg skal forsøke meg på et sant en gang... :)
    Takk for at du deltar hos Sukkersött!!
    Klemmer fra Wenche :0)

    SvarSlett
  8. Jeg ble utrolig fornøyd med dette kortet, Kari, som alltid når du lager noe.Passet ekstra godt nå når jeg skal gi bort penger. Da blir det en liten innpakning rundt det. Regner med 50 åringen som får det blir fornøyd også. Klem fra Reidun

    SvarSlett
  9. Pyramidekort er så dekorative, og morsomme å lage også :o)
    Dette ble megalekkert ! Masse supre detaljer, og det gjorde seg utrolig godt med puncheborden rundt "låsen" ! ... det må jeg prøve neste gang :o)
    Takk for inspirasjon !!

    Klem, Gry-Heidi :o)

    SvarSlett
  10. Nyyyydelig pyramide-kort, lekker farge og nydelige detaljer:)
    Takk for at du deltar!
    Klem fra Lene:)

    SvarSlett
  11. wow, dette var kjempestilig! Nydelige papirer og veldig mange fine detaljer. Kjempeflott pyramidekort :-) Takk for at du deltar!
    Klem Marianne

    SvarSlett
  12. Så nydelig dette ble! Jeg har ennå til gode å lage et sånt et, men må si jeg ble veeldig fristet nå. Så utrolig masse lekkert du har fått med her, skikkelig eyecandy dette!
    Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  13. Lekkert pyramidekort, og nydelig dekortert,
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
    Klem :o)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails