lørdag 4. juni 2011

Marint- og båtlivsinspirert til mann

Jeg har fått masse bestillinger i det siste, bl a dette kortet. Det skulle til en mann som var veldig glad i båtliv og det marine liv så da måtte det gjenspeiles i kortet da. Her har jeg brukt tre ark fra Maja Design sin nye serie. Det runde stempelet husker jeg ikke hvem som har laget men jeg har i alle fall stemplet det og klippet ut i to høyder og surret hvit hyssing rundt som så klart er knytt med dobbelt halvstikk. Ellers er det både anker og rorcharm her. Alle paneler er pusset med kloss for effekten av litt slitt og værbitt.


Innsiden har fått akkurat samme oppsett som fronten.

5 kommentarer:

  1. Ja, dette ble helt maritimt. Utrolig flott og den hyssingen gjorde prikken over i`en:)
    klem bente

    SvarSlett
  2. Et nydelig mannskort må jeg si. Elsker temaet og fargene i det. Flotte detaljer!

    SvarSlett
  3. Dette ble et lekkert mannekort:) Likte godt hyssingen og charmsene:)

    SvarSlett
  4. Så utrolig orginalt, det der bør han sette pris på...

    SvarSlett
  5. Alltid kjekt å få inn bestillinger og dette kortet ble aldeles stilig. Et skikkelig herrekort!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails