onsdag 22. juni 2011

Bursdagskort til en kul jente


Snuppa skulle i bursdag til en av jentene fra dansegruppen sin og dette er en skikkelig tøff, kul og herlig jente så da måtte mor mekke kort da... Tenkte litt på det og fant ut at dette "tøff og kul" stempelet fra Stempelglede fint kunne passe her. Jeg husker ikke hvem som har dette arket, jeg fant dog ut at det passet supert til denne bazzill blingresten jeg hadde liggende. Har også brukt den bazzillen til stjernene som er stanset ut med Spellbinders. Alle kanter er svertet med Cats Eye Charcoal. Jeg har prøvd å søke opp hvem som har "gratulerer" stempelet her, men finner det ikke ut akkurat nå, men uansett er dette et stempel jeg ofte bruker sammen med Tøff og kul, jeg synes de passer så godt til hverandre.


Her er innsidene, alle hip hop ordene er klippet ut av et resteark jeg hadde her, Papirdesign tro? Ellers er det flere stjerner og god plass til å skrive.

I sommer er det jo så "in" med sterke farger så jeg synes det ble et sommerlig kort jeg. Og melder det på hos Scrappekammeret som ønsker å se noe inspirert av nettopp sommer.

På hobbyromsiden står det litt stille om dagen, eller stille og stille... Jeg var jo på hyttetur i helgen og mannen kom utover på lørdag og ble over til søndag. Deilig med litt slik tid sammen også. Men nå er det meste av materialene som manglet handlet inn. Vinduet er skrapet, så fort listene kommer på skal jeg grunne de og så er det klart for å male. Pulten, bordet og et par andre ting står nymalt i garasjen. Skal vel på et par strøk til og så tenkte jeg å lakke over for å få litt mer å gå på, sånn i forhold til hvor lenge det forhåpentligvis holder seg. Regner med at det blir litt i helgen i alle fall, så kanskje jeg får tatt noen bilder da.

4 kommentarer:

  1. Så fresht og herlig kort da Kari! Passer vel utmerket til ei fresk og sporty dansejente!
    Ønsker deg en flott St.Hans og helg!
    Klem fra
    Mette

    SvarSlett
  2. Et flott kort, friske fine farger.
    Har tittet litt i bliggen din, mye flott å se.
    Ha en fin ST.Hans. Klem.

    SvarSlett
  3. Skikkelig kult kort som nok sikkert ble godt mottatt!!
    Tenker det blir bra på rommet ditt når det er ferdig. Er utrolig herlig å ha et eget rom til alt "det kreative rotet/kaoset" :D

    Ha en flott kveld :)
    klemmer
    Marianne

    SvarSlett
  4. Så tøft!
    Selvfølgelig kan man bruke dette tekststemplet på jentekort også (fin idè)

    Flott blogg!

    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails