tirsdag 7. juni 2011

Bursdagskort og oppdatering på scrapperommet

Dette kortet er også et bestillingskort. Jeg fikk noen stikkord, som at mottakeren var glad i marineblått og blomster og ellers fikk jeg frie tøyler. Jeg valgte et av de nye flotte arkene til Maja Design, de er så gode å jobbe med! Tag'en er stanset ut med Spellbinders og man kan så vidt skimte teksten "gratulerer med dagen" fra Stempelglede sin plate "en liten hilsen". Bildet var et av de jeg fikk i Nina sin blog candy og jeg syntes det var så vakkert. Jeg har rufset kantene på arkene og bildet og pyntet med en blonde rundt. Og ellers er det masse(!) blomster fra Prima og WOC. Tag'en er svertet med Archival Cobalt som også er fargen jeg har brukt på stempelteksten. Jeg har også brukt masse småperler fra Kort og Godt.


På innsiden har jeg laget et stort skrivefelt og som dere ser skal bestilleren gi dette til moren sin. Begge stemplene som er brukt her er fra Storyteller. Punchen som er brukt på hjørnene er MS og kantene er også her svertet med Cobalt.

Hos Card and Scrap ønsker de å se noe med masse blomster på, så da kan jeg vel melde kortet på den utfordringen der.



Litt fremgang har det vært på scrapperommet også. I går fikk meg smurt på Hei'di Fuktsperre i 2 lag så nå skal det være fint og tett. Mannen og jeg var ute og handlet materialer også, lekter, stendere og plater til veggene er nå i hus. Eller, i garasjen i alle fall... Og maling handlet jeg, det ble Latte i glans 07, dvs ganske så matt. Tror det blir fint altså!

Her ser dere at mannen min har jobbet litt i dag. Alle ting som skal vekk fra tak og vegger er borte og det samme er den gamle døra, den som er satt inn nå sto i garasjen etter forrige eier og passet jo perfekt! Og så får jeg døra inn den andre veien enn tidligere og det synes jeg er supert! Da kan jeg kanskje ha litt hyller på den treveggen dere ser her. :D

Og en liten ting ting jeg har tenkt litt på... Jeg rundet her om dagen 100 (!) følgere, tenk det da! Og det nærmer seg 20 000 besøkende også... Så, når jeg kommer vel inn på rommet mitt og får sortert alle tingene mine skal jeg sette sammen en virkelig flott blog candy, for jeg setter utrolig stor pris på alle som stikker innom og ikke minst at dere tar dere tid til å kommentere! Tusen takk alle sammen!

9 kommentarer:

  1. nydelig kort=) jeg likte veldig godt danderingen av blomstene=)
    gleder meg til å følge med på rom-byggingen din;) jeg er innom og titter når det er nytt her inne, men ikke så flink å kommentere, skal skjerpe meg på den biten:o) rommet ser i alle fall ut til å bli bra, tenker du gleder deg=)

    SvarSlett
  2. waWWW hvor er det dog et super nydeligt kort du har lavet.

    10000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring

    klemmm

    SvarSlett
  3. Lekkert kort, Kari!! Jeg elsker roser!

    Så herlig det blir for deg med eget scrapperom!! Det er veldig kjekt å kunne gå fra bordet uten å måtte rydde etter seg! - jeg nyter livet i egen scrappebu der JEG bestemmer om det er for rotete eller ikke!

    Ha en flott uke videre!

    klem

    SvarSlett
  4. For et flott kort du har laget!! Dette var virkelig lekkert!!! :)

    SvarSlett
  5. Lekkert kort med herlig motiv.
    Jeg vil også ønske deg en riktig flott helg og tusen takk for alle de flotte tilbakemeldingene i bloggen min. Klem

    SvarSlett
  6. Så lekkert kort du har laget Kari! Vakker dekorering med blomstene, og jeg elsker jo blått da;) Så stilig det var inni også. Rent og pent liksom, og fin effekt med punchen. Blir spennende å følge hobbyrommet ditt, jeg har jo sett det IRL og kanskje jeg får se det ferdig IRL;)
    Takk for flotte ord i bloggen min vennen!
    Har hatt problemer med å få lagt igjen kommentarer hos deg i en periode jeg.

    Klem fra
    Mette

    SvarSlett
  7. Så lekkert kort :D
    Nydelig.
    Lykke til med hobbyrommet.
    Klem Connie

    SvarSlett
  8. Nydelig kort i herlige blåtoner!! Imponert over at du får tid til å lage kort midt oppi oppussing av scrapperom :) Også så vakkert det ble på innsiden også.
    Ser ut som dere er skikkelig i siget på rommet også - herlig!
    Tusen takk for gode ord *klem*
    Og det fugleburet på tag'n er omtrent borte ja. Jeg brukte nemlig penn og skrev gjennom en stensil/sjablong. Og da jeg påførte glossy så seg jo tusjfargen utover :D Men men... Man lærer så lenge man lever!
    Ha en flott pinsehelg :)
    Marianne

    SvarSlett
  9. Et flott kort i herlige farger.

    Også så flott å se fremgangen i scrapperommet ditt!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails