mandag 6. juni 2011

Et scrapperom "in the making" del 1



Nå skjer det ting på hjemmefronten altså! De første bildene viser dere hvor jeg sitter og scrapper for øyeblikket... Dette er sett fra stuevinkel, med andre ord ikke optimalt for jeg må rydde hver gang vi skal ha besøk, og da finner jeg så klart _ingenting_ neste gang jeg skal scrappe...



Skjenken dere ser i bakgrunn er full av scrappeutstyr, det samme med eskene og posene som sees såvidt. Og spisestuebordet er fullstappet selv om det er dratt ut i full lengde, og stolene har også en god del utstyr på seg...





























Her ser dere resten av scrappekroken min. Fremskapet på venste siden er også fullt av mine saker. Begge disse skapene skal egentlig inneholde penservice, boller og fat...




















Her ser dere da mitt nye rom, bilde tok jeg i går etter å ha tømt det for alskens rusk og rask som vi har dyttet der siden "vi kunne" hihi. Mannen har fjerne høvelbenken for meg og gardinene er tatt ned, hyllen over høvelbenken er også borte.




Jeg har egen utgangsdør om jeg trenger litt "luft".



Her er rommet sett fra utgangsdøren min. Den døren inn til boden og derfra videre inn i huset skal byttes, jeg skal ha en skikkelig dør med ordentlig håndtak i alle fall.




Og ellers begynner jeg med en handletur i dag, litt saltutslag på den ene murveggen så jeg må ha noe fuktstopp til det. Deretter kan mannen begynne å lage reisverk, isolere og sette opp panel for meg. Er rimelig sikker på at det blir lyst her, helst hvitt og jeg skal male alt selv, dette skal være mitt rom og min jobb i det store og hele. Mannen skal bare gjøre det han er bedre enn meg på... hihi


3 kommentarer:

  1. Åhh..det blir nok deilig med et eget scrapperom! Lykke til med oppussingen og klargjøring :)

    Klemmer
    Marianne

    SvarSlett
  2. Lykke til med eget scrapperom. Det blir flott:) Lykke til.9

    SvarSlett
  3. Lykke til med oppussing av eget skrapperom, gleder meg til å se det ferdige resultat

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails