torsdag 3. juni 2010

KOM uke 7



Da var denne ukens KOM overstått og jeg må bare få takke alle som stemte på mitt kort. Jeg blir helt overveldet altså! Nok en gang ble det finale, seieren gikk til Marianne som jeg må få gratulere så mye. Det var jo så lekkert det kortet ditt! Og Turid fikk andreplassen med et nydelig kort. Og så kom mitt på 3 plass i finalen. Altså, tusen takk igjen. Det er jo moro å se at andre liker kortene jeg lager. :D

Oppgaven denne gang var å lage et kort i 4 x 8 format, ingen flere spesifikasjoner enn det. Jeg har brukt Bazzill cremefarget som base, husker ikke hvor arket er fra men det er beskjært og pusset på alle kanter før jeg har sydd. Panelet oppe er montert på 3d puter, hjerte fra Melissa Frances, blomster fra Kort og Godt, blonde fra brynem, charm fra Tim Holtz, stempeltrykk fra Stempelglede og en selvlaget pyntenål.

8 kommentarer:

  1. Romatisk og veldig vakkert kort. Lekre detaljer du har pyntet med. Alt henger så utrolig godt sammen. Dyktig du er.:) Gratulerer med god plassering.

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for alle de velkomne og koselige kommentarene du gir hos meg Kari!:) skjønner ikke, men jeg får ikke opp oppdatering på dine kort på siden min:(. Mulig jeg må innstille på noe? Men dette kortet var nyydelig, som alt annet du lager! Gratulerer masse med 3plassen. Det er bra det óg da!! Det er jo ikke alltid lett å velge en som er "flottest", så jeg tror vel de 3 som gikk videre er rimelig like staselig!:).
    Jeg fikk desverre ikke stemt på deg, for jeg har ikke sett det! Men men.

    Ha en strålende dag, og ta med deg seieren med stolthet, det fortjener du virkelig:)
    Klem,Ellen

    SvarSlett
  3. Nydelig nydelig kort som alltid, veldig fine farger og lekkert pyntet. Du er utrolig flink med disse romantiske sarte kortene :-)
    Ha en herlig dag!!!
    Klem Guro

    SvarSlett
  4. Jeg falt helt for det koret da jeg først så det! Du fikk min stemme :)Fantastiske farger med utrolig nydelig pynt.

    Tusen takk, for kjempe hyggelige kommentarer på bloggen min :)

    SvarSlett
  5. Kjempelekkert kort og gratulerer med 3. plassen.
    Likte veldig godt det du har gjort med papiret i kantene, kult. Takk for hyggelige kommentarer i bloggen min.

    SvarSlett
  6. Beautiful!!

    Love
    Paola

    SvarSlett
  7. Aldeles nydelig, og gratulerer med tredjeplassen:)

    SvarSlett
  8. Så nydelig:) Likte veldig godt hjertet og charmsen i tillegg til de flotte blomsterdanderingene dine:) Og søm på kort er virkelig flott!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails