onsdag 8. september 2010

Kort i Ett Trykks juniutgave 2010


Til juniutgaven av Ett Trykk var leserutfordringen å lage et bursdagskort. Jeg tok mot til meg og laget dette kortet som jeg sendte inn. Til denne innleveringen skulle vi fylle ut en materialliste som er som følger:

Blekk: Archival Ink - Coffee, Cats Eye - Creamy Brown og Toffee
Stempler: Stempelglede Swirl og Gratulerer med dagenPapir: 3ndypapir- i mormors hage
Annet: Blomster fra Prima og Kort og Godt, charm og små halvperler fra Kort og Godt - pyntenålene er selvlagede, Stickles - Gold, Sommerfugler er punchet ut med Martha Stewartpunch, den lille Monarchpunchen. Scrappers floss grønn. Spellbinders Classic Ovals og Deckled Edge.

Teknikker: Alle paneler er svertet med Cats Eye, den lyse fargen først og den mørke helt ytterst på kantene. Deretter er de gnidd forsiktig med glitterlim for å fremheves. Sommerfuglene er også svertet og har fått gullglitter. Det er brettet i en versjon av easelkort, først er det brettet på midten og deretter er den ene delen igjen delt på midten. Ovalene er stanset ut med Spellbinders, deretter er de stemplet og kantene svertet også her. Noen av blomstene har fått beholde stilkene, da er de krøllet rundt en tynn malepensel mens andre er klippet av for å passe under den store rosen.









12 kommentarer:

  1. Bærre lekkert dette her!
    Nydelige farger, og jeg likte oppsettet med blomsten noe veldig :)
    Ser jo også at gullglitter funker.. neste på shoppelista det nå.
    Ha en fin dag!
    Klemmer fra Grethe

    SvarSlett
  2. Nydelig kort i helt nydelige farger! Så utrolig godt gjennomført!

    Ha en fin dag!

    -klem-

    SvarSlett
  3. Hei Kari!:) såå nydelig kort, papir, oppsett og..ja alt sammen:). De arkene er så utolig vakre synes jeg.

    Men først..TUSEN takk for at du alltid legger igjen så kjempekoselige kommentarer hos meg! Jeg leser, og "lagrer" alt sammen, og det gir sånn glede og inspirasjon:).
    Spurte du om hvilken blåfarge jeg brukte på forrige kort? I såfall (har ikke hatt så god tid tidligere:), er det en av de nye som heter Chipped Sapphire, og den er helt nyyyydelig:)).
    Ha en flott dag.

    Go'klem, Ellen

    SvarSlett
  4. Aldeles nydelig kort du har laget nok en gang!
    Nydelig og elegangt, med blomstene som hovedfokus. Gullsommerfuglene var skikkelig vakre :)
    Klem Guro

    SvarSlett
  5. Dette er såååå nyyydelig Kari! og jeg har vel sett det IRL også mener jeg;)
    Er så flott og effektfullt med den blomsterpynten! Stilig med swirlene bak, og lekkert fargevalg!
    Klem fra
    Mette

    SvarSlett
  6. Wow, utrolig nydelig easel-kort!
    Lekre farger og vakker blomster pynt på forsiden!
    Fine gull effekter:-)

    Klem Laila.

    SvarSlett
  7. Åååå sååå lekkert, Kari!!! Så elegant og stilrent. Det mønsterpapiret var bare så flott. Lekkert oppsett.
    Ha en fortsatt fin dag!!
    Klemmer fra Wenche :0)

    SvarSlett
  8. Fine kort Kari! Som alltid!

    SvarSlett
  9. Ååå, så lekkert kort Kari! Så utrolig lekkert! Sa jeg at det var lekkert? *knis*
    Tusen takk for alle koselige kommentarer.
    Har planer om å begynne litt med kort igjen og her var det mye inspirasjon!
    Klem

    SvarSlett
  10. Kari, dette var et skikkelig lekkert kort. Likte veldig godt fargene du har brukt og blomstene i panelet er jo bare råflott.. Tusen takk for kjempehyggelige kommentarer i bloggen min. Ønsker deg en kjempeflott helg. Klem

    SvarSlett
  11. dette er helt min smak! suuuuuuuper nydelig!
    har tittet inn her: http://funtwostamp.blogspot.com/
    klem janniche

    SvarSlett
  12. ååå så nyydelig dette var, Kari.
    Lekre ark, nydelig pyntet og så flott med gullglitteret. Atter en gang, Tusen Takk for kjempehyggelige kommentarer på bloggen min, du er en gledesspreder :)
    Ha en fin dag videre!

    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails