lørdag 4. september 2010

Herrekort

Jeg var på fredagstreff på Scrappiness i går, endelig er vi i gang igjen! Jeg er så glad for at Mette lurte meg med på treff den gangen for et års tid siden, snakk om flott gjeng da. Skravla går om løst og fast, latter sitter løst og vi får faktisk laget litt også, innimellom...

Dette kortet var et av to jeg bare _måtte_ ha ferdig i går, for det skal leveres i kveld. Mannen til en venninne av meg skal feires med surprisefest fordi han fyller 30. Jeg har brukt en beige bazzill som base, ark fra Little Sprout hvor jeg synes baksiden var fin. Mesh som plate bak stempeltrykket, stempelmotivet er Paperbag Studios, billetten er stanset ut med TH dies, teksten er fra Storyteller, linjalen er fra den platen jeg ikke vet produsenten av, bånd på rull hos Scrappiness og metallpynt fra TH

Alle hovedpanelene er rufset og stempelfargen gjennom hele er Archival Cobalt. Sååå nydelig farge som jeg kjøpte ny i går. Inni har jeg brukt et stempel fra Stempelglede for å få litt liv. Det rubrikkstempelet med bokser til å huke av er fra Norsk Stempelblad, bilder fra G45.

Dette kortet melder jeg på Kort og Godt sin septemberutfordring, "Lag et skikkelig herrekort. Det skal være brukt metall og bånd. :-)

Nå skal jeg få i meg mat, ta en dusj og gjøre meg klar for en skikkelig fest! Det andre kortet får jeg komme tilbake til. ;) God helg til alle som titter innom.

12 kommentarer:

  1. Lekkert og stilfullt herrekort :)
    Flott med meshen og båndene!

    Vedr. det siste kortet mitt så må jeg jo innrømme at jeg er ganske så inspirert av Maria ja :D

    Kos deg på fest i kveld :)
    Klem
    Marianne

    SvarSlett
  2. Så kult og stilig herrekort ! Tøft med metall og mesh !
    Kos deg på fest i kveld :o)

    Klem :)

    SvarSlett
  3. Kjempetøft herrekort du har laget, med tøffe maskuline detaljer. Høres koselig ut med slike fredagstreff:)

    Klem, Inger

    SvarSlett
  4. KJempe stilig herrekort!
    Herlig stempel og fine farger:-)

    Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Så tøft dette kortet var Kari! Mange tøffe detaljer! Ble flott med båndene på skrå.
    Ja, veldig hyggelig på disse treffene, og du var jo ganske lettlurt da;)
    Synd jeg måtte melde frafall denne gangen, men var ikke så verst med italienske viner og mat heller. Og det blir vel første og siste gang jeg får smake trøfler!
    Var jo på messe og nattscrapp i går. Ble ikke ferdig med ett kort engang jeg;)
    Vi prekæs!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Tusen takk for kjempeflott treff på fredag. Koste meg virkelig selv om det ikke ble så produktivt, hehe
    Og dette lekre kortet har jeg hatt æren av å holde :) Dyktig du!!!

    Tusen takk for kommentar i bloggen og ha ei knall uke!

    Stor klem fra
    Maria

    SvarSlett
  8. Kult kort!! Stilig med metallpynt og mesh. Stempelet er jo bare flott. (bare bittelitt misunnelig på at du fant platen med det stemplet på før meg...)Håper helgen har vært fin Kari.
    Mange go'e klemmer fra Grethe

    SvarSlett
  9. Takk for at du deltar i RAK'en vår.

    MVH
    Hjertelaget v/Kristin

    SvarSlett
  10. Utrolig stilig kort altså, Kari!! Likte også den fargen på stempelputa, måtte jo ha meg den jeg også. *ler* Håper festen var bra! :)

    SvarSlett
  11. Så stilig kort du har laget! Likte veldig godt metallet du har brukt..

    Takk for besøket i bloggen min. :)

    SvarSlett
  12. Skikkelig stilig herrekort,
    og like flott på innsiden:)

    Ha en fin uke:)
    Klem fra Turid

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails