torsdag 2. september 2010

KOM 2, Vintage



Da er det lov å legge ut bilde av kortet fra 2. runde i KOM. Dette ble laget litt i all hast på søndag, det skjer så mye i RL at jeg knapt har tid til kortene men jeg må jo prøve å være med. Fikk noen stemmer denne gangen også gitt, utrolig moro og jeg er kjempetakknemlig til de som stemte på kortet mitt.

Her har jeg brukt en Bazzill Creme til base, ark fra Maja Design som er malt med Gesso og svertet med Distress Ink Vintage Photo. Jeg har brukt en tag og en bokside som er svertet godt, utklippsark med vintagebilde, blonde fra Scrappiness, blomster fra Papirloftet og Kort og Godt. Perlebåndene er fra K og G, fjær fra Panduro og en hjemmelaget pyntenål.

Siden dette ble laget sånn i all hast har jeg ikke fått laget ferdig innsidene, så da blir det heller ingen bilder av det. Men igjen, takk for stemmene denne runden også!

15 kommentarer:

  1. Så flott da Kari!!! Kjempefint kort. Nydelig den blomsterpynten du har satt sammen!

    Ha en super dag!

    -klem-

    SvarSlett
  2. ÅÅÅh. Lekkert altså. Den blomsterpynten var bare nydelig. Ha en flott dag :-)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Så flott! Jeg kikket etter noe som kunne likne ditt, men det var vanskelig. Ser at vi fikk nesten like mange stemmer... hihi.
    Glad du rakk fristen. Jeg fikk levert oppg 3 i går. Spennende!
    Ha en fin dag!
    Klem Grethe

    SvarSlett
  5. Et lekkert vintage kort!!!
    Nydelig blomster pynt og flotte farger:-)

    Klem Laila.

    SvarSlett
  6. Nydelig kort med mange herlige blomster.

    Klem

    SvarSlett
  7. Lekkert kort Kari! Hadde en viss mistanke om at dette var ditt ja;) Lekkert pyntet, og det bærer ikke preg av å være hastverk iallefall.
    Kjenner til den problemstillingen der, det kan bli litt hektisk innimellom hvis en skal være med i 12 uker;)
    Kos deg i morgen!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  8. Herlig vintagekort og nydelig pyntet :)
    Kos dere på treff i morgen!

    Klem
    Marianne

    SvarSlett
  9. Kjempenydelig kort. Skulle ikke tro du hadde lagd det "i all hast"

    SvarSlett
  10. Nydelig kort♥ Ser slett ikke ut som det er laget i all hast:)

    SvarSlett
  11. Kortet ditt er helt nydelig. Fantastisk vakkert. Liker at du får det til å bli så elegant, nydelig detaljer på kortet ditt! Jeg strever med oppgave 3, håper jeg får til noe på messa i helga!
    Klem

    SvarSlett
  12. Nydelig og romantisk kort:)

    SvarSlett
  13. nyyydelig - ja den som hadde klart å lage noe sånt i all hast!
    klem

    SvarSlett
  14. Lekkert kort i du har laga Kari! Kjekt at KOM er igang igjen, men samtidig litt hektisk også ;)
    Klem Turid :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails