mandag 5. oktober 2009

Kort til søsteren min


Søsteren min hadde nettopp bursdag og skal feire den sammen med en venninne til helgen. Så kortet er først blitt klart nå. Ikke at søsteren min er noen stor vindrikker, men jeg hadde veldig lyst til å bruke disse nye stemplene fra Kreativ Hobby. Ble veldig fornøyd med dette kortet, føler ark og farger passet veldig godt sammen.


I og med at jeg brukte både rektangel og oval på forsiden byttet jeg på å bruke de på innsiden og baksiden også.





As I've started visiting foreign blogs, and also gotten visits back, I have decided to write a few comments in english as well, in case some one wants to know a bit more about the materials og backgrounds for the cards I've made.


This card is for my sister. She is not really that much of a wine drinker, although she does taste when in good company... I have really wanted to try out these wine stamps, all are from Kreativ Hobby, the roses are from Scrappiness and Panduro. I have used red bazzill and white crinkeled paper.

2 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails