torsdag 29. oktober 2009

KOM oppgave 12/skisse


Dette kortet laget jeg til KOM oppgave 12 på skrapping.no sitt forum. Oppgaven var å lage kort etter en skisse, og vi måtte bruke minst 4 mønsterark. Skisssen tilsa at ark nr 2 fra høyre hadde tekst, og det var ikke lov å bruke bilder/stempelbilder.
Mitt kort er laget av et tykt mønsterark, deretter er det 3 forskjellige ark til paneler. Roser oppå blomster fra Forever Flowers fra Prima. Rosene har fått litt stickles gull på kronbladene. Pyntepinnen har jeg laget selv, båndet husker jeg dessverre ikke hvor jeg har kjøpt... Og nå er jeg tom... :-S Jaja, får hamstre om jeg kommer over det. Jeg klarte i alle fall å fullføre KOM denne høsten og var med på alle 12 rundene. Har hatt masse moro med dette, utfordringene har jeg lært en masse av! Takk til jentene bak denne oppgaven!
This card was made for KOM assignment #12, where we had to use a sketch, 4 pattern papers and no picture. Also #2 panel from the right had text on it.

3 kommentarer:

  1. Nydelig kort du har laget, flott fargevalg og flott med blomstene!

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort etter skissen ;)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort, dette. Flott sammensetning av mønsterark, nydelige farger.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails