søndag 7. november 2010

Posekort

Endelig har jeg fått laget noe igjen. Det er godt jeg har scrappetreffene på Scrappiness altså. Lenge siden jeg har skrevet og først vil jeg bare få takke for alle hyggelige hilsener til det forrige innlegget mitt. Vi har ikke fått kommet så mye lenger i prossessen, holder på å male en del i huset og fikse og ordne og vi hadde de to siste ukene i oktober i Spania. Det var utrolig deilig med en pause i alt styret altså! Tidsmessig tror vi ikke det blir noe salg av huset før neste år, nå er det jo så nærme julen og alt.

Vel, jeg har fått inn scrappesakene i huset igjen, får finne et bedre "gjemmested" enn nedpakket i esker i garasjen mens vi venter. Jeg fikk i alle fall pakket litt til treffet på fredag og begynte på dette kortet. Det er en posekort som er pyntet med mørk lilla bazzill og mønsterark fra Papirdesign, Mormors hage. Stemplene er fra Stempelglede og Kort og Godt. Bånd fra Scrappiness, blomster fra Prima og Kort og Godt. Litt av en bokside, fjær fra Panduro og charms og perler fra Kort og Godt.



Alle mønsterarkpaneler er rufset og svertet med Distress Dusty Concord. Den samme fargen er brukt på alle tekster. Vintagebildene er fra Minnehjørnet og er rufset, svertet og malt med Distress Crackle Paint i fargen Rock Candy for å få en artig effekt.











Her er utsiden av posen når den er brettet ut.











Og innsiden.












Jeg har åpnet posen i bretten til det som ville vært bunnen for å få plass til tag'ene.

















Og her er tag'ene, også svertet og en med juletekst, den andre er til å skrive en personlig hilsen.

Jeg melder dette posekortet på Anonyme Scrappere sin utfordring #9, "Rødt er tabu".

14 kommentarer:

  1. Dette var virkelig flott. Lekkert!
    Klem fra Trine Lise i Anonyme Scrappere

    SvarSlett
  2. Åhh.. som jeg har savnet deg :) Godt å se livstegn :) Nydelig posekort du har laget. Håper alt er bra og at vi kan sees snart. Stor klem

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kort! Koselig å se deg igjen på bloggen!

    Ha en fin dag!

    -klem-

    SvarSlett
  4. Kjekt å se du er tilbake Kari,lykke til med salget:))
    Kortet er bare såååå lekkert
    Ha en fin uke

    SvarSlett
  5. Det var jo bare helt nydelig:)) Godt å se at du er tilbake igjen, jeg har savnet alt det flotte du lager.

    SvarSlett
  6. wow så lekker denne posen ble!! Og så stilig måten du har gjort det med å brette den i tre! Det var et flott tips å ta med seg.
    Nydelig pyntet og lekre farger!

    Ha en super dag!
    Klem
    Marianne

    SvarSlett
  7. Så lekkert posekort !!

    Klem :o)

    SvarSlett
  8. Så nydelig!!
    Utrolig vakre farger, herlig pyntet, og veldig gjennomført!
    Takk for ditt bidrag til AS!
    :D

    SvarSlett
  9. Åååå så lekkert julekort du har laget.
    Nydelig.
    Ha en fin dag.
    KLem Connie

    SvarSlett
  10. Endelig.... er du tilbake :) Det var såååå koselig å se at du hadde lagt spor eetter deg i bloggen min igjen! Koselig!
    Kjekt å se at du har produsert litt igjen også. Det var et knallstilig posekort. Jeg har laget posekort før, men ikke på denne måten! Takk for tips til ny vri :)
    Hilsen Turid :)

    SvarSlett
  11. Så fint å se deg tilbake Kari! Du er i godt driv ser jeg;) Dette var kjempelekkert! Flott med brettingen og tagsene.
    Ser ut som dere koste dere på fredag da. Neste gang SKAL det passe for meg også!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  12. Kortet ditt ble nyydelig, Kari!
    Nydelige farger og så forseggjort på alle sider!

    Tusen takk for hyggelig hilsen og gratulasjon.

    Jada, jeg fikk hentet embossingpistolen min allerede lørdagen etter. (Men jeg har ikke hatt behov for den ennå da *hihi*)

    Ønsker deg ei riktig god og kreativ helg!
    Klemm fra Anne :)

    SvarSlett
  13. Kjempelekkert posekort Kari. En flytteprosess er alltid spennende. Ønsker dere lykke til med salg og kjøp.
    Klem
    Linda

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails