fredag 30. juli 2010

Bursdagskort til svigerfar


Svigerfar hadde bursdag denne uken og så klart han måtte få et kort. Var innmari deilig å få sette seg ned og være litt kreativ igjen også, har blitt lite av det i sommer.

Her er det Bazzill vanilla som basis og ark fra KaiserCraft og en til som jeg ikke husker. Bilen er fra et utklippsark fra KaiserCraft det også. Synes de har så mye fint!

Blonden og båndet er jeg litt usikker på hvor er kjøpt.

Jeg synes arkene gjorde såpass mye ut av seg at jeg holdt det helt enkelt.



Innsiden har de samme panelen og former stanset ut med Spellbinders. Teksten er fra Stempelglede og de små sløyfene under er fra North Star Stamps.

Må bare si til de som titter innom, tusen takk, det er kjempekoselig med besøk i bloggen. Om et par uker kommer det nok en del flere kort også, for jeg er så heldig å være invitert med på treff i Drammen. Gleder meg masse til å treffe Grethe bl a. og flere kjente navn fra diverse forum og blogger hvor jeg henter inspirasjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails