søndag 13. mai 2012

Koffert til brudepar


Denne kofferten har jeg hatt stående på pulten min en stund uten helt å vite hva jeg ville gjøre med den. Den var grunnet ferdig og det var det. Men her om dagen fikk jeg noen ideer i forhold til hvordan jeg ville ha den og slik ble det til slutt. 

Kofferten er da malt med gesso og svertet med Cats Eyes i forskjellige farger. Jeg har brukt stempler fra mange forskjellige leverandører. Alle blomster er fra Wild Orchid Crafts.


Baksiden av tag'en har fått en fin tekst på seg.








På baksiden gikk jeg litt amok med 4 småstempler.


Inni kofferten finner man et kort i størrelse 3 x 5 inches. Har stanset ut ut teksten på fremsiden her med min favoritt spellbinder og drysset _litt_ blomster og perler på.







Inni kortet ser det da slik ut. Kalenderen er fra et Pionark og skrivepanelet er akvarellpapir med hjerter som er punchet ut og stempelswirler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails