søndag 27. mai 2012

Dåpskort til en nydelig jente

 Dette kortet har jeg laget til et vennepar som skal døpe datteren sin i slutten av mai. En vakker jente må få et vakkert kort. :)

Mørk rosa bazzill og et nydelig mønsterark danner basen sammen med en artig bretteteknikk. Ellers har jeg brukt masse blomster og stempler og alt jeg kunne finne i tingene mine som passet til en slik anledning.
 Litt nærbilde av pynten.
 Her ser man tag'en som er inni kortet.
 Kortets fremside, sett i oppreist posisjon.
Baksiden av kortet, jeg har tenkt å skrive på det midtre panelet her.

3 kommentarer:

  1. Kjempeflott og ha en forsatt fin pinse:)
    klem bente:9

    SvarSlett
  2. Dette kortet var utrolig flott laget! Skikkelig nydelige og jentete farger og utrolig stilig effekt med "trekkspill"-kort!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails