tirsdag 26. juli 2011

Grønt bursdagskort


Jeg har en boks med kort stående på jobben og der var det nå begynt å bli litt utplukket så sjefen mente jeg måtte fylle på litt. ;-) Så da jeg laget et kort bare for å lage noe ble dette kortet resultatet Jeg har brukt baksiden av et Primaark hele veien igjennom kortet, bånd og stor rose fra WOC, små roser og knopper fra Kort og Godt. Små bling og et nydelig bilde. Teksten er fra Stempelglede. Sommerfuglene er fra MS stamp & punch.









Innsiden hadde så fine duse farger at jeg valgte å ikke sette på skrivepanel, blomster fra Prima har fått bling i midten. Og teksten her er fra NSS mener jeg.

Scrappekammeret har en utfordring gående hvor de ber om at man bruker kun et mønsterark så da melder jeg kortet på der.

5 kommentarer:

  1. Nydelig og delikat kort som alltid :)
    Lekkert pyntet på alle sider.
    Kos deg videre med sommeren.
    Klem Connie

    SvarSlett
  2. Et aldeles nydelig kort, så rent og stilig:)
    KLEM BENTE:)

    SvarSlett
  3. Nydelig og flott pyntet kort!, Det forsvinner helt sikkert fort ut av kassen igjen ;-)

    SvarSlett
  4. Nydelig kort, flott pyntet :)

    Takk for at du deltar hos oss på Scrappekammeret, hilsen Linda :)

    SvarSlett
  5. Kjempenydelig kort Kari! Så herlig med den sløyfa. Jeg har også en kurv med kort på jobb, den er sannelig bortimot tom den også. Vi blir visst aldri arbeidsledige så lenge folk trenger kort til ulike anledninger!
    Ha en fin mandagskveld!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails