søndag 3. april 2011

Vårlig vintagekort


Endelig et kort i "min" stil igjen, artig å lage LO'er også altså, men det er vel i kortene hjertet mitt ligger. ;-)

Her er i alle fall et som jeg begynte på her om dagen og laget ferdig nå, elsker de papirene fra TPC med så mange stilige elementer! Jeg har også brukt et noteark her, stempel fra Stempelglede, blomster fra div produsenter. Roseknopp og perlestrenger fra Kort og Godt, et TH nøkkelhull og bånd fra ukjente leverandører.






Her er forsiden og baksiden sammen, syntes det ble stilig med sykkelen som går rundt sånn.








Og her er innsiden av kortet, jeg har valgt å la de flotte arkene få mye plass. Stempler her er også fra Stempelglede.

Kort og Godt har til aprilutfordringen sin bedt om et vårkort og at det brukes av deres produkter. Skulle tro dette passet til den utfordringen, med grønn farge, sykkel på arket og blomster er i alle fall ting jeg forbinder med vår så da melder jeg det på den utfordringen.

2 kommentarer:

  1. Så lekkert, dette hadde du fått fin harmoni i.
    Os stilig med sykkelen som passer så i overgangen bak og framme:)

    SvarSlett
  2. Så flott kort! Og takk for at du deltar på Kort og Godt sin utfordring denne gangen!

    Iren

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails