mandag 22. februar 2010

Telyskort


Jeg hadde litt rester igjen av arket fra Melissa Frances som er brukt på kortet nedenfor her og har lenge hatt lyst til å prøve meg på et slikt telyskort. Det passet supert med at StampARTic også har en konkurranse gående om å lage et kort, en boks eller noe lignende, som skal ha plass til det "noe ekstra" som her ble telysene.
Arket fra MF har jeg nevnt, det er blitt pusset, svertet med cats eye "toffee" og brettet og klemt sammen for et eldet utseende. "Til en venn" stempelet er fra Stempelglede mens blomsterstemplene og sommerfuglene er fra en av de nye platene til Prima. Blonden er noe rester jeg hadde liggende, rosene og knoppene er kjøpt hos Scrappiness. Charmsene er fra Kort og Godt og en annen som leverer til Scrappiness men som jeg ikke husker nå.

Her er pynten over lysene. Charmsene er egentlig sølvfargede men har fått litt tusj fra en Promarker i fargen "umber", et tips jeg fikk på scrapping.no

Her er bilde av tag'en. Den er stanset ut med 2 former fra Spellbinders og er jobbet med som de andre papirene på kortet her.

8 kommentarer:

  1. Så flott Kari - du er jo så flink!
    Stilig løsning med telys i kortet. Lekkert er utførelsen også! Smart med farging av charms.
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  2. Jeg har egentlig aldri hatt noe sansen for telyskortene - men dette ble jo virkelig lekkert! Perfekt fargevalg og nydelig pyntet. Jeg lagde et kort i går kveld og tenkte at det hadde gjort seg med sommerfulger på det, og da tenkte jeg at Kari har jo så fine sommerfugler på sine kort.. Kompliment til deg altså :o)

    SvarSlett
  3. ufattelig nyyyyydelig!!! Den flaske charmsen har e ikke sett før, stilig;)

    Ha en flott uke;))

    SvarSlett
  4. Telyskort har jeg aldri sett! Dette var knallstilig! Herlige farger og nydelig pyntet ;)

    SvarSlett
  5. Absolutt nydelig. Det var så fint med disse fargene sammen med "hampen". Og så lurt å fargelegge charmsen,den ble kanonfin!
    Du er virkelig flink til å lage kort:)

    SvarSlett
  6. Jeg bøyer meg i støvet! Dette var helt utrolig stilig!! Ha en flott tirsdag:)

    SvarSlett
  7. Wow...wow...wow...!!
    Utrulig lekkert! Nyydelige gjennomført i lyse delikate farger og herlige detaljer!
    Takk for at du deltar!
    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  8. Kjempefint kort :) Syns du er helt utolig flink på detaljer altså :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails