mandag 16. april 2012

Vårlig konfirmantkort


Guri malla så lenge det er siden jeg har blogget. Tusen takk til alle som har vært innom og lagt igjen spor eller sagt til meg i RL at dere har ventet på noe nytt. Jeg har faktisk laget litt sånn i ny og ne, men det har ikke blitt prioritert å blogge det...

Men på et treff på Scrappiness hørte jeg at de hadde en vårutfordring så den tenkte jeg å slenge meg med og da blir det brått litt liv her også.

Jeg tør ikke love at det blir like høyt postetempo som tidligere men en gang i mellom skal jeg prøve å få lagt ut. Er jo koselig med denne bloggen synes jeg, sånn når jeg husker på den hehehe.

Håper alle har kost seg i påsken og nyter våren!

4 kommentarer:

  1. Så koslig å se deg i bloggverden igjen! Tøft kort du har laget, syns tagene var ekstra kule. Håper våren gjør deg godt!

    SvarSlett
  2. Nydelig og delikat.
    Klem Connie

    SvarSlett
  3. Så morsomt at du ble inspirert av oppgaven til å lage OG blogge da ;) Tusen takk for at du er med, dette var utrolig vakkert konfirmasjonskort!

    Klemmer fra
    Maria
    Scrappiness DT

    SvarSlett
  4. Skvatt når jeg så at bloggen din kom opp her Kari! Veldig hyggelig å se dine lekre kreasjoner igjen!
    Så elegant og flott konfirmasjonskort du har laget!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails