søndag 28. februar 2010

Sukkersøtt og bestillingskort


Dette kortet tenkte jeg å ha med i Sukkersøtt sin utfordring # 74 hvor de har gjestedesignere og man skal følge en skisse.
Jeg har fått bestilling på et kort til en mann som blir 50, stikkord var båtliv, familie og hund. Her valgte jeg å bruke bazzill bling i en cremefarge, ark fra Kaisercraft som har en herlig gammelblå tone og så er det bilder som er printet ut i bruntoner for å få et litt eldet preg på det. Båten har jeg funnet på nett mens rosen har jeg selv tatt bilde av og hunden er mottakerens så det blir litt personlig.
Teksten er fra Stempelglede og ovalen er svertet med Cats Eye Toffee og Chestnut Roan.


Første innside, her er teksten fra enda et stempel hos stempelglede, samme ark og perler som på fronten og samme hjerteborden som er stanset ut med en punch fra Martha Stewart.


Andre innside, her er det 2 nye stempler fra Stempelglede. Det øverste har jeg i tillegg pyntet litt ekstra med pittesmå perler i samme farge som før på kortet.
Og begge innsider sammen:




Og så må jeg bare få skryte litt, jeg var nemlig så heldig å bli valgt ut i ukens spotlight på Casakreativ, Skorpionen valgte nemlig ut Shabby-Chickortet mitt og skrev: "Så nydelige farger og alle blomstene samt blomsterstempelet var så lekkert. For ikke å snakke om de nydelige sommerfuglene. Fikk virkelig en skikkelig sommerfølelse av dette kortet. :D" Og jeg ble så rørt! Tusen takk Skorpionen!

10 kommentarer:

  1. Å guri for et flott kort dette var.
    Helt enkelt, men såå flott da.
    Liker fargene du har brukt kjempe godt.
    Flott skisse å leke med.
    Klem Grethe

    SvarSlett
  2. Så lekkert og elegant dette kortet var!
    Nydelige fargetoner og flotte bilder :)

    Ha en flott søndag :)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  3. Nydelig kort Kari :-) og helt annerledes enn det du gjorde på fredag. Den punchen er utrolig fin asså og gjør seg selv på et herrekort :-)
    Fint å ramme inn de små bildene også.

    SvarSlett
  4. Kjempestilig kort! Du er kjempeflink!

    SvarSlett
  5. Et kjempeflott kort som jeg mottakeren kommer til å bli superglad for!
    Så kjekt at du deltar på utfordringen!
    Takk for det;)
    Klemmer fra Kristine;)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med spotlight og velfortjent ros!
    Også dette kortet er veldig flott - mange fine og ikke minst personlige detaljer. Kan tenke meg at bilde av hunden gjør suksess!

    SvarSlett
  7. Så nydelig dette kortet var, og så flott med de personlige detaljene. Blir nok veldig godt mottatt dette her. Og gratulerer med ukens spotlight! Så moro.
    Ha en super søndag!
    Stor klem

    SvarSlett
  8. rålækkert kort med så flotte stempler og farver

    SvarSlett
  9. Nydelig kort Kari i duse, lekre farger!
    Så flott og personlig med bildene!
    Grattis med å bli valgt ut på Casa Kreativ! Vel fortjent!
    Vi prekæs snart;)
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  10. Grattis til deg,nyt "rampelyset" du fortjener det,så flotte kort du lager
    ha en flott uke videre
    klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails