Her er et enkelt julekort. Bazzill til bakgrunn, ark fra scrappers choice, pappen er fra en bokpakke jeg fikk engang. Alt kan brukes. ;-) Stempelet er fra Kreativ Hobby, stemplet på akvarellark og sprayet med glimmermist. Perlene og blonden er jeg ikke sikker på men hjertet er fra Melissa Frances.
Gult kort med hund og stjerne
-
Dette ble et skikkelig restekort med både hund og stjerne på. Jeg hadde
bakgrunnen liggende fra tidligere, så den passet fint å bruke. Stjernen har
je...
for 2 dager siden
For et koselig julekort:)Jeg synes pepperkaker er noe av det fineste motivet man kan ha på julekort.Og så er det så fint med den oppskriften:) Bølgepappen smyger seg fint inn i fargepaletten på dette kortet,kjempefint med rød bakgrunn:)
SvarSlettHer har jeg visst vært allerede,hehe,men da kan jeg bare kvittere det som står fra før :D Den til og fra esken i bloggen min...jeg vet dessverre ikke hva arket heter,men de hvite partiene er mønster i selve arket i alle fall.
SvarSlett