lørdag 19. februar 2011

Huskort


Jeg har laget et easelkort med form av et hus. Begynte på dette kortet på treffet forrige fredag og måtte få det ferdig i dag. Nå er det bare 10 dager igjen til vi flytter så det blir lite jeg får gjort av papirarbeider nå. Men jeg måtte jo få med et bidrag til februaroppgaven i casapapiralongen også. Der var det å male med f eks distress, så det har jeg gjort på gjerdet her. Brukte litt Bundled Sage for å bryte på bazzillen.

Hovedarket er vel et av de nye fra Inkido (tror jeg) og ellers er det roser skjært ut av en Maya Designark. Tak, dør, gjerde og vinduer er bazzill. Lykten er en die cut jeg kjøpte på Scrappiness, og så en perle til håndtak.



Her er kortet delvis fra siden. Mønsterarket går igjen hele veien. Teksten er muligens Kreativ Hobby, fargen er i alle fall Bundled Sage igjen. Blomstene rundt teksten er fra Stempelglede.
















Om man lukker opp døra så sitter denne lille vakre pusen innenfor.


















Her er innsiden med skriveplaten også. Samme blomsterstempel som rundt teksten.

5 kommentarer:

  1. WOW for et nydelig huskort. Utrolig mange flotte detaljer. Likte godt den pusekatten som lurte bak døra....

    SvarSlett
  2. Så flott kort da. Og så kreativt da gitt... mange kule løsninger og små overaskelser :)
    love it!
    Klemmer fra Grethe

    SvarSlett
  3. Så flott det ble ferdig Kari! Og en herlig detalj med den søte pusen bak døra!
    Flott pyntet med rosene også. Kreativ du!
    Klem fra
    Mette

    SvarSlett
  4. KJempe flott easel-kort Kari!!
    Stilig design og nydelige mønster ark!!

    Ha en fin søndag! Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Tusen takk for at du er med på bloghop'en på Scrappekammeret!!
    Jeg trekker en vinner av RAK'en min i morgen :) Lykke til i trekningen ;)
    --klem--

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails