onsdag 10. mars 2010

Jentekort



Dette kortet fikk jeg ferdig i kveld. Egentlig har det ligget på pulten i 3 kvelder nå og jeg har puslet litt nå og litt da med det men ikke blitt fornøyd. Byttet bakgrunn til denne creme bazzill'en og det hjalp mye. Dette er et kort jeg tenkte å ha klart i bunken til når barna skal i bursdag, alltids kjekt med noen slike.

Helt enkelt laget, stempeltrykk fra Elisabeth Bell malt med distress. Brun bazzill for å få liv rundt bildet og teksten, blader fra Prima, blomst og metallblomst fra Kort og Godt tror jeg og rester av en swirl. Båndet er May Arts.





Litt nærmere bilde for å vise, selv om det er vanskelig å se, at blomstene og dusken på luen har fått litt stickles på seg og lommen på vesken har fått "knapp".

6 kommentarer:

  1. Heisann Kari.. Rammlet tilfeldig innom deg. Har tatt en snikerunde i bloggen din, og jammen fannt jeg MASSE lekkert her inne gitt.. kjempefine kort du lager, liker stilen din.

    Har lagt meg til som følger..
    Ta gjerne en titt hos meg,

    stor klem fra Marielle

    SvarSlett
  2. Nydelig! Så herlig med den perleraden rundt blomsten, og så søtt med knapp på veska da!
    Ha en super dag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Enkelt og veldig lekkert kort. Synes du er så flink til å fargelegge stempeltrykk, og sånne smådetaljer som stickles på gjør seg virkelig:)

    SvarSlett
  4. Så skjønn du er :D Tusen takk :O))) Og så lager du helt aldeles vidunderlige kort ♥ Gleder meg til å se mer :O))) Klem Mica

    SvarSlett
  5. oi oi oi ... så sart og flott.
    Kjempe flink på fargelegging er du også,hva bruker du?
    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails