mandag 13. juli 2009

Nye kort

I helgen og i dag har jeg laget 3 nye kort.



Her har jeg bare testet litt teknikker. Sommerfuglene er laget med perfekt pearls, blomstene er fra Prima, stempelet husker jeg ikke og blingen er litt diverse.










Dette kortet er til en kollega av mannen. Trollstempelet fikk jeg av en annen og falt pladask for, dette skal jeg nok ha selv etterhvert også, og tekststempelet passet jo så godt til. Den blå kanten nederst er stanset ut med en fiskarspunch og filefolderen har jeg egen stanser til, fra papirloftet. Den er festet med en brads som ser ut som en skrue. "Til Jan" er laget med QK Metro




Dette kortet er en til dame som har hjulpet meg masse med å fortgang i noe som var veldig viktig for meg. Innsatsen hun har lagt ned og mye uten å forvente noe tilbake har vært super og nå som målet snart er nådd fortjener hun en liten takk tilbake.

Arket er med glitter og gyldne toner i brunt, grønt og creme. I tillegg er det et gyllen ark i mellom og som er stanset ut på toppen med Spellbinders Nestabilities. Stempelet sier seg vel selv hvorfor jeg har valgt. Blonden er fra Panduro, blomstene er Prima, bladene har jeg stanset ut selv. Og bokstavene er Metro igjen.






Her er innsiden.




Og baksiden.

1 kommentar:

  1. Så nydelige kort. Jeg likte kjempegodt fargevalget dine, og spesielt sommerfuglene var jo bare så lekre. Kjempefine.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails