lørdag 21. april 2012

Nytt konfirmantkort


 Jammen har jeg ikke fått laget flere konfirmantkort. Det er en del jenter rundt oss som skal konfirmere seg nå i vår og da er det bare koselig å lage til dem.

Her har jeg brukt Pion ark, stempler fra Kort og Godt og Stempelglede om jeg husker riktig. Perlebånd og bånd er jeg usikker på hvor er fra. Den store rosen er fra Prima og liljekonvallene fra Wild Orchids Craft. Prismen er fra Panduro. Sommerfuglene er en MS stamp and punch og småperlene er fra Kort og Godt.Fuglene er fra Dusty Attic, malt med gesso og stemplet med et blomsterstempel fra Stempelglede.








 Kortet sett bakfra når det er brettet ut.










Delvis åpnet og viser pengeholderen på høyre side.

 Og helt åpnet, sett forfra. Har tenkt å skrive rett på arket siden det er så lyst.

Jeg kjenner at det er greit med noen utfordringer for å komme skikkelig i gang igjen så dette kortet er laget til Wild Orchid Challenge 47 - Spring is in the air.

5 kommentarer:

  1. Heihei !
    Så flott konfirmsjonskort du har laget.
    Nydelige pion ark og lekker pynt.
    Skal lage et konfirmasjonskort til, og det blir det siste for denne gang.

    Ha en fin helg videre.
    Klem Jorill

    SvarSlett
  2. Et nydelig konfirmasjons kort. lekre ark og fint pyntet:)
    Ha en fin søndag:)

    klem bente:)

    SvarSlett
  3. Så lekkert og forseggjort! Dette må være stas å ha på konfirmantgavebordt og ett fintfint minne senere.

    SvarSlett
  4. Tack för att du är med och tävlar med ditt UNDERBARA kort hos oss på WOC!

    Kram Malin

    SvarSlett
  5. Såååå lekkert:)
    Nydelig pyntet på alle sider.
    Takker for hyggelig ord i bloggen min:) Det varmer:)
    Klem Connie

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails