onsdag 18. august 2010

Sommerlig og jentete med Websters

Her er enda et av kortene jeg laget i helgen. Jeg synes dette Websterarket er så nydelig i seg selv at jeg bare rufset det (savnet virkelig symaskinen min altså!) og så er det pyntet med et bånd, kirsebærblomst fra Papirloftet og andre blomster og perlepynt fra Kort og Godt. Ordene er tatt fra et annet ark og svertet så vidt rundt kantene. Ser de ser ut til å kræsje litt med fargene men de gjør ikke det i dagslys altså...




Mer av det lekre arket inni, hjørnestempler fra en ukjent produsent men de kom i en papirpose i alle fall og var flotte. Teksten er et stempel jeg kjøpte av Janniche i helgen og som jeg synes var så fint.








Og så var det så fint det arket som kom på baksiden av jeg må ta med det også. Valgte det minste av mine personlige stempler så arket får komme frem.

Wild Orchid Crafts has a challenge going called "One for the Girls" where they want to see girlie creations, and flowers and butterflies are my idea of girlie so I submit this card to their challenge.

5 kommentarer:

  1. Du asså, flinke jenta:)
    De Websters arkene er bare fantastiske. De er faktisk så flotte at jeg nesten ikke har hjerte til å bruke de.. fnis.
    Flott kort du har laget.
    Klemmer fra Grethe

    SvarSlett
  2. Dette kort ble bare så nydelig! Har sett igjenom bloggen din og jeg jammen meg si du har laget mye fint. :)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kort, Kari. De arkene er bare så lekre, tørr jo nesten ikke sette "saksen" i de;)
    I dag kom regnet her etter en uke med strålende sommervær, så nå blir det nok litt "kokkelering" på hobbyrommet.
    Ha en fin kveld videre!
    Klem :0)

    SvarSlett
  4. Nydelig kort. Arket var flott og du har klart å bruke det uten for mye annet "dill" som tar vekk fokus. Herlig.

    SvarSlett
  5. This is so elegant. Gorgeous card!

    Thanks so much for joining us at Wild Orchid Crafts!

    Hugs, Mindy

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails