torsdag 5. august 2010

Bryllupskort

Jeg fikk en bestilling på et bryllupskort i går og det gikk på et lyst kort til noen som er glad i friluftsliv og vann. Jeg synes ikke noen av de blå arkene jeg hadde liggende var passende så det ble de nydelige arkene fra TPC igjen, og easelform siden de som skal gi kortet ønsket at det skulle være et spesielt kort til nær familie. Easel er absolutt noe som synes på gavebordet. Arket har fått søm rundt, blonde og perlebånd fra Scrappiness, bånd fra en sømbutikk, hjertet er fra Melissa Frances, den store rosen er fra Kort og Godt og de små fra Prima. De små perlehjertene er fra Kreativ Acsessories og sommerfuglene er fra en MS punch. Stempelteksten er fra Stempelglede.






Her er hele innsiden, et annet ark fra TPC som passer til det foran, skriveplaten er akvarellark som har fått en kant av hjerter, nok en MS punch. Den har blitt svertet, som begge scrollene, med Cats Eye Toffee og Creamy Brown. Flere hjerter og sommerfugler som på fronten.











Her er hele kortet oppslått, jeg synes det ble fint, nå er det bare å vente på hva giverne synes.

















På baksiden har jeg "stjålet" en ide fra Mettepip og tatt på mønsterark og satt på stempelet mitt.

Jeg melder dette kortet på utfordringer hos:
Anonyme Scrappere som har utfordringer "Load it up" og hos Wild Orchid Craft som har temaet Lovely Lace.

As this card has both textilelace upfront and the Martha Stewart doily lace at the writing panel, I submit this to Wild Orchid Crafts "Lovely Lace" challenge.

14 kommentarer:

  1. Å, det var et utrolig nyydelig bryllupskort! De som skal gi bort dette må bli fornøyde, og de som får det må bli enda gladere! Jeg hadde satt kjempestor pris på det kortet i hvert fall!! Utrolig nydelige farger, og lekkert pyntet! Og easelkort er jo så dekorativt og fint da! (Bare pass på så de setter det opp riktig, da jeg laget et til bryllupet vi var i ble det bare lagt på bordet, så jeg måtte bort og rette litt på det. Hihi)

    SvarSlett
  2. Så nydelig, Kari!!! Klassisk og elegant var det og lekkert pyntet. Nydelig det arket fra TPC.

    Klem fra Wenche :0)

    SvarSlett
  3. Aldeles nydelig.
    Hver eneste ting du legger ut her i bloggen,er jo bare helt nydelig.Du er skikkelig flink!
    Skjønne farger du har brukt på dette kortet,og sommerfuglene var så søte:)

    SvarSlett
  4. Nydelig kort Kari! Så trolig flotte farger og perfekt pyntet!

    Ha en fin helg!

    -klem-

    SvarSlett
  5. Ååååå så flott kort Kari :-) Du er ordentlig flink asså! Jeg får lyst til å korte litt igjen, når jeg ser kortene dine...Gleder meg til neste treff :-)
    Ha en fin helg!
    Klem W.

    SvarSlett
  6. For et lekkert kort, nydelig dust!
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem fra Anne.

    SvarSlett
  7. Så utrolig lekkert !! Både papir, farger og pynt er nydelig!

    Klem, Gry-Heidi :)

    SvarSlett
  8. Enda et nydelig kort fra din kant, herlige og duse farger!!
    Likte veldig godt det personlige stempelet på baksiden også;))

    SvarSlett
  9. Kjempelekkert bryllupskort, likte veldig godt fargene du har brukt.
    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min, den 'tøybiten' var en tynn hekle brikke som jeg har funnet i en bruktbutikk. Ønsker deg en flott og kreativ helg.

    SvarSlett
  10. Kjempelekkert kort, Kari. De som bestilte det ble utrolig glade og bare venter på å få gitt det til brudeparet. Det havner i Dalarne i Sverige .

    SvarSlett
  11. Gosh...så mye fint du har laget i sommer kari
    ryggsekkortet er knallstilig.Og det siste her så delikat sukk...
    Bilder har eg ikke tatt, av "fangsten" i USA
    Fant kansje ikke de rette butikkene

    SvarSlett
  12. Aldeles nydelig! Helt 100% gjennomført i både farger og stil. Likte at det var rosa, noe utenom det vanlige når det gjelder bryllup, og elsker den hjerteborden :)

    SvarSlett
  13. Fabulous card with amazing detail. Thanks for joining WOC this week x

    SvarSlett
  14. Så vakkert, Kari - nydelig bryllupskort, som garantert blir et blikkfang på gavebordet! ♥

    klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails